Portale lzinios.lt publikuojamas GoodPeople asocijuoto konsultanto, LEAN eksperto Eimanto Sinkekvičiaus straipsnis.
Jūsų dėmesiui – straipsnio ištrauka:
„Vadovai įvardina, kad Lean diegimo motyvas – nepatenkinti klientai. Išties, stiprus signalas, jei klientai yra nepatenkinti vadinamu „auksiniu“ trikampiu: kaina, kokybe ir laiku (kas tam tikrais momentais yra pagrindinė vertė klientui). Tai signalizuoja, kad reikia išgryninti, kokią vertę įmonė kuria klientui: reikia išsiaiškinti, užsitvirtinti tai su klientais, visoje organizacijoje leisti žinoti, kas yra svarbu klientui, ir padėti suprasti, kaip kiekvienas organizacijos padalinys kuria vertę klientui.
Kodėl tai naudinga? Nes organizacijos per dažnai pamiršta, dėl ko apskritai dirba, tokiu būdu sukuria savo atskirą „respubliką“, kuri kuo toliau tuo labiau tolsta nuo kliento, jo poreikių ir reakcijos į tai. Lean metodas gali padėti susigrąžinti dėmesį klientui, ir prisitaikyti prie jo, keičiant savo vidinius procesus ir tvarkas.”
Pilną straipsnį skaitykite čia „Šešios priežastys, dėl kurių Lietuvos organizacijos diegiasi LEAN”