Klientų patirčių valdymas

Prie GoodPeople komandos prisijungus labai patyrusiai konsultantei Gitanai Veličkaitei-Remeikienei galime drąsiai sakyti:

Jei norite surasti, kaip gerinti savo klientų patirtis, o gal savo darbuotojų patirtis, kreipkitės į mus!

„Stengiuosi apie sudėtingus dalykus kalbėti paprastai ir suprantamai. Juk žmogus padaro klaidą ne todėl, kad to nori. Greičiausiai jam pritrūko informacijos ką, kaip ir KODĖL daryti,“ sako Gitana.

Gitana yra sertifikuota klientų patirčių valdymo konsultantė (CCXP). Ji karjerą darė ir patirtį kaupė IT, bankininkystės srityse ir operacijų centruose. Daugiausia patirties Gitana turi projektų valdymo, Agile, CMMI dev, operacijų valdymo, Lean, rizikų ir kontrolių valdymo srityse. Turi taikomosios matematikos ir Tarptautinio verslo magistro laipsnius.

Gitana veda praktinius seminarus, moderuoja diskusijas darbo grupėse ir konsultuoja individualiai.